قند خون بالا ترین مبتلا به دیابت نوع 2 است: چه کاری انجام دهید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

قند خون بالا ترین مبتلا به دیابت نوع 2 است: چه کاری انجام دهید

هنگامی که قند خون می رود از طریق سقف، بدان معنی است که بیماران با استفاده از سوخت بسیار کمتر از شما گیر. برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2، قند خون بالا می تواند عوارض خطرناک و تهدید کننده حیات شود. از این نقطه، ما می دانیم که آن را بسیار مهم است که به کاهش سطح قند خون بالا.

دیابت نوع 2

همچنین به عنوان دیابت غیر وابسته به انسولین یا بزرگسالان رخ می دهد که زمانی که بدن در برابر اثرات انسولین و یا می تواند به اندازه کافی انسولین تولید نمی کند به حفظ سطح طبیعی گلوکز خون شناخته شده است. هنگامی که اتفاق می افتد به دیابت 2، که می تواند به طور کامل نمی توان درمان را تایپ کنید. اگر به طور موثر کنترل نیست، قند خون بالا می تواند سیستم های مختلف بدن حمله مانند قلب، کلیه ها، پاها، چشم ها، و غیره.

عوامل خطر قند خون می رود از طریق سقف

اگر چه عوامل خطر ابتلا به دیابت نوع 2 به طور کامل درک هستند، عوامل خاصی انجام افزایش سطح قند خون. آنها توزیع اضافه وزن، چربی شکم، عدم ورزش، برنامه رژیم غذایی ناسالم، مصرف الکل بیش از حد، استفاده نادرست از عوامل کاهنده قند خون، و غیره هستند

مواد و روش ها برای کمک به کاهش سطح قند خون برای بیماران دیابتی

اول، آن است که ورزش منظم نشان داده شده است مانند راه رفتن و آهسته دویدن می تواند کمک به تنظیم قند خون، به عنوان آن می تواند کمک به بدن دریافت بیش از حد قند در خون در خارج از جریان خون. با این حال، ورزش درمانی باید یک برنامه بلند به اصرار باشد. در غیر این صورت، اثر آن نخواهد بود آشکار است.

دوم، درمان غذایی علمی نیز می تواند به کاهش سطح قند خون بالا کمک کند. پرخوری یا خوردن غذاهای اشتباه می کند آن را سخت تر برای کنترل قند خون خود را.

در نهایت، گرفتن داروهای مناسب. متفورمین، سولفونیل اوره، meglitinides، thiazolidinediones، انسولین، و غیره، معمولا قند خون پایین تر استفاده می شود و برای درمان دیابت. ترک در سطح خود را از قند خون را در فرم زیر، به طوری که دکتر در اینجا می توانید مشخص است که دارو برای شما مناسب است.





:: برچسب‌ها: دیابت، درمان دیابت، دیابت نوع 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: